Waze
Izsalcis?
Ir pienācis laiks sulīgam steikam!
Aiziet!
Sākums Ēdienkarte Par mums Piegāde Rezervācijas Blogs Kontakti

Privātuma politika

Interneta vietnes www.steaks.lv operators un īpašnieks ir SIA Steaks, reģistrācijas numurs: 40203233506.

1. Vispārīgi

1.1. Reģistrējoties vai aizpildot kontaktformu bez reģistrācijas, vai ievadot e-pasta adresi, lai saņemtu jaunumus interneta veikalā Steaks Riga (turpmāk – Datu ievade), Pircējs uztic SIA Steaks (turpmāk – SIA Steaks vai mēs) savus personas datus un piešķir mums tiesības tos apstrādāt saskaņā ar šo privātuma politiku (turpmāk – Politika) un Steaks Riga interneta veikala preču pirkšanas-pārdošanas noteikumos (turpmāk – Noteikumi) noteiktajiem mērķiem, kā arī noteiktajā apjomā un veidā.

1.2. Ja Pircējs nepiekrīt Noteikumiem, šai Politikai vai kādam tās nosacījumam, diemžēl mēs nevarēsim nodrošināt Pircējam iespēju izmantot visus vai kādu no Steaks Riga piedāvātajiem pakalpojumiem (turpmāk – Pakalpojumi).

1.3. Šī Politika ietver visu informāciju par to, kādus Pircēja personas datus mēs ievācam un apstrādājam, kādiem mērķiem tos izmantojam, cik ilgi glabājam un citu būtisku informāciju. Politika un Noteikumi var tikt mainīti, papildināti vai atjaunoti. Personas dati ir jebkura informācija, kas ļauj identificēt fizisku personu, kā arī jebkura informācija par jau identificētu personu.

1.4. Mēs izmantojam atbilstošus organizatoriskos un tehniskos līdzekļus, lai nodrošinātu Pircēju personas datu pastāvīgu drošību un apstrādes atbilstību datu aizsardzības normatīvo aktu prasībām un mūsu iekšējai politikai. Mēs konsekventi ievērojam datu minimizācijas principu un neievācam datus, kas tieši varētu identificēt Pircēju kā fizisku personu.

1.5. Uzņēmums ievāc un apstrādā Pircēja personas datus, kas minēti Noteikumos, pamatojoties uz šādiem juridiskajiem pamatiem:

1.5.1. Pircēja piekrišana šiem Noteikumiem un šai Politikai;

1.5.2. SIA Steaks leģitīmās intereses;

1.5.3. tiesisko pienākumu izpilde, kas izriet no piemērojamajiem normatīvajiem aktiem.

1.6. Atbilstoši normatīvajos aktos un Noteikumos noteiktajam apjomam Pircēja datu apstrādē var tikt piemērots viens vai vairāki no augstāk minētajiem juridiskajiem pamatiem.

 

2. Reģistrācija, pārbaude, administrēšana un sadarbība

2.1. Ievadot Datus un piekrītot Noteikumiem, Pircējs mums sniedz šādus datus. Atbilstošās Datu ievades sniegšana ir obligāta, jo bez tās Pircējs nevarēs izmantot Pakalpojumus. Ievadot Datus, Pircējs apliecina, ka sniegtie personas dati ir precīzi un pareizi, kā arī to, ka Pircējs nav jaunāks par 16 gadiem. Mēs neatbildam par neprecīziem vai kļūdainiem datiem.

2.2. Datu ievades procesā Pircējs sniedz šādus datus:

2.2.1. Datu kategorijas: Pircēja vārds, uzvārds, adrese, e-pasta adrese un tālruņa numurs, cita informācija saistībā ar Pakalpojuma izpildi.

2.2.2. Datu apstrādes juridiskais pamats: Pircēja piekrišana izmantot Pakalpojumus saskaņā ar Noteikumiem.

2.2.3. Datu apstrādes periods: visa laika posma garumā, kamēr Pircējs izmanto Pakalpojumus.

2.3. Pircēja sniegtā piekrišana un tās pierādījums var tikt glabāti ilgāk, ja tas nepieciešams, lai aizstāvētos pret pretenzijām vai prasībām.

2.4. Balstoties uz Pircēja ievadītajiem datiem, mēs izveidojam unikālu profilu, pēc kura identificējam Pircēju kā reģistrētu lietotāju interneta vietnē Steaks Riga, ja Pircējs ir izvēlējies kļūt par reģistrētu lietotāju. Ja Pircējs nav izvēlējies reģistrēties, profils sistēmā tiek izveidots, bet nav pieejams pašam Pircējam.

2.5. Balstoties uz ievadītajiem datiem, mēs atpazīstam Pircēju gadījumos, kad nepieciešams mainīt vai atjaunot informāciju, izmantot tiesības, saņemt atbildes, u.tml.

2.6. Mēs izmantojam Pircēja sniegto kontaktinformāciju (e-pasts, tālrunis), lai sazinātos ar Pircēju, atbildētu uz jautājumiem, sniegtu informāciju par Pakalpojumiem, atgādinājumiem, izmaiņām un citiem ar sadarbību saistītiem aspektiem.

2.7. Ir būtiski, lai Pircēja dati būtu precīzi un aktuāli. Nepareizi vai neaktualizēti dati var radīt grūtības Pakalpojumu sniegšanā. Mēs neatbildam par zaudējumiem, kas var rasties šādu iemeslu dēļ.

2.8. Ja dati mainās, Pircējam par to nekavējoties jāinformē, rakstot uz [email protected] vai mainot datus savā profilā. Mēs nevaram pārbaudīt Pircēja ievadīto datu pareizību – uzskatām, ka tie ir korekti un sniegti brīvprātīgi, iepazīstoties ar Noteikumiem un Politiku.

 

3. Pircēja konta administrēšana

3.1. Mēs apstrādājam Pircēja datus, lai uzraudzītu un administrētu viņa kontu.

3.2. Pircēja konta dati:

3.2.1. Datu kategorijas: reģistrācijas laikā norādītie dati, konta piekļuves dati, darbību vēsture, tehniskie pārlūkošanas dati (IP adrese, pārlūkošanas informācija).

3.2.2. Juridiskais pamats: Pircēja piekrišana izveidot un lietot kontu atbilstoši Noteikumiem.

3.2.3. Datu apstrādes periods: kamēr Pircējs izmanto kontu. Piekrišana un tās pierādījumi var tikt saglabāti ilgāk, ja tas nepieciešams, lai aizstāvētos pret pretenzijām.

3.3. Pircēja piekrišana izmantot kontu tiek saņemta, kad Pircējs veic Noteikumos noteiktās darbības datu ievadei un uzglabāšanai.

4. Pircēja pirkumu datu apstrāde

4.1. Nodrošinot Pircējam Pakalpojumus un dažādas priekšrocības – noslēdzot un izpildot pirkuma-pārdošanas līgumu, veicot atmaksas (ja Pircējs atgriež iegādāto preci), piešķirot atlaides utt., papildus Pircēja ievadītajiem datiem mēs apstrādājam arī datus par Pircēja pirkuma operācijām (turpmāk – pirkumu dati).

4.2. Pirkumu dati, kas tiek apstrādāti pakalpojumu administrēšanas nolūkos:

4.2.1. Datu kategorijas: Pircēja vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, piegādes adrese, paraksts (ja prece tiek saņemta personīgi), pirkuma un piegādes datums un laiks, preču nosaukumi, daudzumi, cenas, piešķirtās atlaides, maksājuma veids un maksājumu informācija.

4.2.2. Datu apstrādes pamats: Pircēja piekrišana izmantot kontu saskaņā ar Noteikumiem.

4.2.3. Datu apstrādes periods: 5 gadi pēc pirkuma datuma.

4.3. Pirkumu dati tiek uzglabāti 5 gadus pēc pirkuma veikšanas datuma, pēc tam tie tiek dzēsti vai droši anonimizēti, t.i., neatgriezeniski atdalīti no Pircēja personas un individualizējošās informācijas.

 

5. Datu profilēšana pakalpojumu administrēšanā

5.1. Administrējot Pakalpojumus un cenšoties sasniegt Noteikumos norādītos mērķus, mēs varam izmantot automatizētu vai manuālu Pircēja datu (tostarp pirkumu datu) analīzi un lēmumu pieņemšanu, tostarp profilēšanu. Mēs varam grupēt un analizēt Pircēju datus pēc iegādātajām precēm vai citiem raksturīgiem parametriem (piemēram, vārds, dzīvesvieta u.c.). Piemēram, ja kļūdas dēļ tika piemērota nepareiza cena vai atlaide, mēs varam identificēt ietekmētos Pircējus un veikt korekcijas (kompensāciju u.c.).

5.2. Mūsu veikta datu analīze un profilēšana juridiski vai citādi Pircēju neietekmē. Ja Pircējs iebilst šādai datu apstrādei, mēs ņemsim vērā iebildumus, taču tas var ierobežot Pakalpojumu izmantošanas iespējas.

 

6. Piedāvājumu un informācijas sniegšana

6.1. Ja, ievadot Datus, Pircējs piekrīt saņemt piedāvājumus un jaunumus, mēs apstrādājam viņa personas datus, lai sniegtu vispārējus jaunumus, informāciju par mūsu un sadarbības partneru piedāvājumiem, atlaidēm, akcijām, loterijām, klientu aptaujām utt. Piedāvājumi tiek sniegti Pircēja izvēlētajā veidā – e-pastā, īsziņās vai telefoniski.

6.2. Personas dati, kas tiek apstrādāti šiem mērķiem:

6.2.1. Datu kategorijas: Pircēja vārds, e-pasta adrese un/vai tālruņa numurs.

6.2.2. Datu apstrādes periods: kamēr ir spēkā Pircēja piekrišana saņemt jaunumus un piedāvājumus.

6.2.3. Pircēja piekrišana un tās pierādījums var tikt glabāti ilgāk, ja tas nepieciešams, lai aizstāvētos pret pretenzijām vai prasībām.

6.3. Pircējs jebkurā brīdī var atteikties no jaunu piedāvājumu saņemšanas vai mainīt saziņas veidu, nosūtot atteikuma paziņojumu uz [email protected] vai zvanot +371 25477744. Piedāvājumu nesaņemšana neierobežo Pakalpojumu izmantošanu.

7. Statistika, tirgus izpēte un mūsu pircēju uzvedība

7.1. Mēs nepārtraukti strādājam pie tā, lai mūsu preču klāsts, akcijas un atlaides vislabāk atbilstu klientu vajadzībām.

7.2. Dati, kas tiek apstrādāti statistikas, tirgus un klientu uzvedības izpētes nolūkos:

7.2.1. Datu kategorijas: dzīvesvietas vieta, pirkumu dati (tostarp pirkuma datums un laiks, preču nosaukumi, daudzums, kopējā summa, piemērotās atlaides).

7.2.2. Datu apstrādes juridiskais pamats: mūsu likumīgās intereses analizēt datus un sagatavot pārskatus uzņēmējdarbības novērtēšanai, radot labumus gan Pircējam, gan uzņēmumam.

7.2.3. Datu apstrādes termiņš: 5 gadi.

7.3. Mēs izmantojam manuālu vai automatizētu datu analīzi, sagatavojot statistiku, tirgus un klientu uzvedības pārskatus. Analīzei izmantojam nepersonalizētus datus – bez vārda, kontaktinformācijas vai citiem identificējošiem datiem. Šī analīze palīdz mums pieņemt svarīgus lēmumus par sortimentu, cenu politiku u.c., neietekmējot Pircēju tiesības.

 

8. Klientu pieprasījumi, sūdzības, lūgumi un atsauksmes

8.1. Mēs izmantojam Pircēju personas datus, lai atbildētu uz viņu pieprasījumiem, sūdzībām un pārvaldītu atsauksmes (turpmāk – Pieprasījums).

8.2. Dati, kas tiek apstrādāti šiem nolūkiem:

8.2.1. Datu kategorijas: Pircēja vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, dzīvesvietas adrese.

8.2.2. Pieprasījuma saturs: saziņas iemesls, apstākļi, datums, vieta, Pircēja prasība vai viedoklis, saistītās preces, cita sniegtā informācija.

8.2.3. Citi pievienotie dokumenti un/vai dati: piemēram, fotogrāfijas.

8.2.4. Datu apstrādes pamats: mūsu juridiskais pienākums atbildēt uz lietotāju pieprasījumiem, kā arī mūsu likumīgā interese uzlabot pakalpojumu kvalitāti, pamatojoties uz klientu atsauksmēm.

8.2.5. Datu apstrādes periods: līdz 12 mēnešiem.

8.3. Dati tiek izmantoti tikai tam, lai objektīvi izskatītu pieprasījumu, sniegtu atbildi un risinātu situāciju. Pieprasījumi var arī tikt analizēti mūsu darbības uzlabošanai.

8.4. Pieprasījumu un saistītos datus glabājam, kamēr pieprasījums tiek izskatīts un līdz 12 mēnešiem pēc tam, taču ne īsāk kā:

8.4.1. e-pasta pieprasījumi – 12 mēneši;

8.4.2. sūdzības – 12 mēneši;

8.4.3. īsziņas – 12 mēneši;

8.4.4. Facebook ziņas – 12 mēneši;

8.4.5. Instagram ziņas – 12 mēneši.

8.5. Ja tiek uzsākts juridisks strīds vai pastāv tā iespējamība, datus var glabāt ilgāk līdz prasību noilguma termiņam un/vai galīgā lēmuma spēkā stāšanās brīdim.

8.6. Pēc glabāšanas termiņa beigām dati tiek dzēsti vai droši un neatgriezeniski anonimizēti saprātīgā termiņā.

8.7. Lielāko daļu datu mēs iegūstam tieši no Pircēja – reģistrācijas formā, pirkumu brīdī vai sazinoties ar mums. Ja nepieciešams, varam pieprasīt papildu informāciju saistībā ar pieprasījuma izskatīšanu, piemēram, apskatīt pirkumu vēsturi vai aptaujāt darbiniekus.

 

9. Gadījumi, kad dati tiek nodoti trešajām personām

9.1. Datus varam nodot sadarbības partneriem, kas palīdz mums sniegt Pakalpojumus – datubāzu uzturētājiem, mārketinga pakalpojumu sniedzējiem, IT uzturētājiem, mākonpakalpojumu nodrošinātājiem u.c. Šīs personas drīkst apstrādāt datus tikai saskaņā ar mūsu norādījumiem un līgumu, neizmantojot tos citiem nolūkiem.

9.2. Ja Pieprasījums ir saistīts ar apdrošināšanas gadījumu, datus var nodot apdrošināšanas sabiedrībām, kurās esam apdrošinājuši savu civiltiesisko atbildību, īpašumu u.c.

9.3. Dati var tikt nodoti arī kompetentajām iestādēm (piemēram, policijai vai uzraudzības iestādēm) atbilstoši likuma prasībām.

9.4. Izmantojot tīmekļa analīzes rīkus (piemēram, Google Analytics), anonimizēti dati var tikt nodoti trešajām pusēm, lai sagatavotu pārskatus par mājaslapas lietošanu.

9.5. Mēs apstrādājam personas datus tikai Eiropas Savienības teritorijā un neplānojam tos pārsūtīt uz trešajām valstīm.

9.6. Normatīvie akti nodrošina Pircējiem vairākas tiesības, kuras mēs esam gatavi īstenot.

 

10. Tiesības iepazīties ar apstrādātajiem personas datiem

10.1. Pircējam ir tiesības saņemt apstiprinājumu, vai mēs apstrādājam viņa personas datus, kā arī piekļūt šiem datiem un informācijai par to apstrādes mērķiem, apjomu, glabāšanas termiņu, avotiem, automatizēto lēmumu pieņemšanu un tamlīdzīgi.

10.2. Ja Pircējam ir reģistrēts konts, viņš jebkurā brīdī var iepazīties ar saviem datiem un saņemt rēķinus par pēdējiem 3 mēnešiem savā kontā.

11. Tiesības labot personas datus

11.1. Ja Pircēja Datu ievades dati ir mainījušies vai ja ir skaidrs, ka mūsu rīcībā esošā informācija par Pircēju ir neprecīza vai nepareiza, Pircējam ir tiesības pieprasīt šo informāciju labot, precizēt vai mainīt. Pircējs var labot savus datus savā reģistrētajā kontā vietnē www.steaks.lv vai sazinoties ar mums, pieprasot datu labošanu vai precizēšanu.

 

12. Tiesības atsaukt piekrišanu

12.1. Ja mēs apstrādājam Pircēja datus, pamatojoties uz viņa piekrišanu, Pircējam ir tiesības šo piekrišanu jebkurā laikā atsaukt, un tas būs pamats datu apstrādes izbeigšanai. Piemēram, Pircējs var jebkurā laikā atteikties no piedāvājumu un jaunumus saņemšanas. Šīs piekrišanas atsaukšana neietekmē iespēju turpināt izmantot Pakalpojumus, taču mēs vairs nevarēsim sniegt personalizētus piedāvājumus.

12.2. Piekrišanu var atsaukt (vai atjaunot), iesniedzot jaunu Datu ievades formu, atbildot uz saņemtu ziņu noteiktajā kanālā vai sazinoties ar mums pa e-pastu: [email protected] vai pa tālruni: +371 25477744.

12.3. Kad piekrišana vairs nav spēkā vai ir atsaukta, mēs dzēšam visus ar piekrišanu apstrādātos datus, vai – ja noteikts šajā Politikā – tos droši un neatgriezeniski anonimizējam.

12.4. Jebkurā gadījumā mēs varam saglabāt piekrišanu un tās pierādījumu ilgāk, ja tas nepieciešams, lai aizstāvētos pret prasībām vai pretenzijām.

 

13. Tiesības iesniegt sūdzību

13.1. Ja Pircējs uzskata, ka mēs apstrādājam viņa personas datus neatbilstoši datu aizsardzības prasībām, mēs lūdzam vispirms sazināties ar mums. Mēs cenšamies atrisināt visas neskaidrības, izlabot kļūdas un apmierināt Pircēja pieprasījumus.

13.2. Ja Pircējs nav apmierināts ar mūsu piedāvāto risinājumu vai, viņaprāt, mēs neesam veiksmīgi īstenojuši viņa pieprasījumu, viņam ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei.

 

14. Tiesības iebilst pret datu apstrādi, ja tā balstīta uz leģitīmām interesēm

14.1. Pircējam ir tiesības iebilst pret viņa datu apstrādi, ja dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz mūsu leģitīmajām interesēm. Tomēr, ņemot vērā Pakalpojumu nodrošināšanas prasības un abu pušu (mūs kā pārziņa un Pircēja kā datu subjekta) leģitīmo interešu līdzsvaru, iebildumi var nozīmēt, ka mēs vairs nevarēsim sniegt Pakalpojumus. Ja vēlaties izmantot šīs tiesības, lūdzam iesniegt rakstisku pieprasījumu pa e-pastu.

15. Tiesības uz datu dzēšanu (tiesības tikt aizmirstam)

15.1. Noteiktos gadījumos, kas minēti datu apstrādes tiesību aktos (piemēram, ja dati tiek apstrādāti prettiesiski, zudis apstrādes pamats u.c.), Pircējam ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu. Lai izmantotu šīs tiesības, lūdzam iesniegt rakstisku pieprasījumu pa e-pastu. Ir svarīgi zināt, ka Pircēja konta dati tiks dzēsti, bet pārējie dati – dzēsti vai droši anonimizēti, ja Pircējs pārtrauc izmantot Pakalpojumus.

 

16. Tiesības ierobežot datu apstrādi

16.1. Ja ir noteikti apstākļi, kas minēti tiesību aktos (piemēram, dati tiek apstrādāti prettiesiski, Pircējs iebilst pret apstrādi, apstrādes pamats tiek apstrīdēts u.c.), Pircējam ir tiesības ierobežot savu datu apstrādi. Tomēr datu apstrādes ierobežojuma dēļ, ierobežojuma periodā, mēs varam nespēt nodrošināt Pakalpojumus. Lai izmantotu šīs tiesības, lūdzam iesniegt rakstisku pieprasījumu pa e-pastu.

 

17. Pieprasījumu izskatīšanas kārtība

17.1. Lai aizsargātu Pircēja datus no nelikumīgas izpaušanas, mums būs jāveic Pircēja identitātes pārbaude pēc pieprasījuma saņemšanas par datu piekļuvi vai citu tiesību izmantošanu. Šim nolūkam mēs varam lūgt norādīt reģistrācijas formā ievadītos datus (piemēram, vārdu, e-pastu vai tālruņa numuru) un pārbaudīt to atbilstību. Pārbaudes gaitā mēs varam nosūtīt apstiprinājuma ziņu uz kontaktu, kas norādīts reģistrācijā (e-pastā vai īsziņā). Ja pārbaude nebūs veiksmīga (piemēram, dati neatbilst vai netiek apstiprināta autorizācija), mums būs pamats atteikt pieprasījuma izpildi.

17.2. Saņemot pieprasījumu un veiksmīgi izpildot pārbaudes procedūru, mēs apņemamies nepamatoti nekavēties, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā sniegt informāciju par mūsu veiktajām darbībām atbilstoši pieprasījumam. Ja pieprasījumi ir sarežģīti vai to ir daudz, mēs varam pagarināt šo termiņu par vēl diviem mēnešiem, informējot Pircēju līdz pirmā mēneša beigām, norādot iemeslus.

17.3. Ja pieprasījums iesniegts elektroniski, atbildi sniegsim arī elektroniski, ja vien tas nav tehniski neiespējami vai Pircējs nav lūdzis citu veidu. Ja pieprasījums tiks noraidīts, Pircējs saņems pamatotu rakstisku atteikumu.

18. Saziņas iespējas ar mums 

18.1. Visos ar datu apstrādi saistītos jautājumos ar mums var sazināties šādos veidos:

18.1.1. pa e-pastu: [email protected];

18.1.2. zvanot uz klientu tālruni: +371 25477744;

18.1.3. pa pastu: Elizabetes iela 10 - 20, Rīga, LV-1010, Latvija.

18.2. Mēs izmantojam dažādas drošības tehnoloģijas un procedūras, lai aizsargātu Pircēju personas datus no neatļautas piekļuves, izmantošanas vai izpaušanas. Mūsu piegādātāji tiek rūpīgi izvēlēti, un mēs no viņiem pieprasām piemērotus drošības pasākumus Pircēju datu aizsardzībai. Taču, ja Pircējs izmanto internetu vai mobilos sakarus datu nosūtīšanai, mēs nevaram garantēt pilnīgu drošību datu pārraides laikā, tāpēc jebkāda informācijas nodošana notiek uz Pircēja paša risku.

 

19. Ilgāka datu glabāšana

19.1. Pēc šajā Politikā noteikto datu apstrādes un glabāšanas termiņu beigām, mēs dzēšam Pircēja datus, bet noteiktos gadījumos – droši un neatgriezeniski tos anonimizējam iespējami drīzā laikā, saprātīgā termiņā, kas nepieciešams šādu darbību veikšanai.

19.2. Pircēja personas datu ilgāka glabāšana, nekā noteikts šajā Politikā, iespējama tikai šādos gadījumos:

19.2.1. ja tas ir nepieciešams, lai aizstāvētos pret prasībām, pretenzijām vai izmantotu savas tiesības;

19.2.2. ja ir pamatotas aizdomas par prettiesisku rīcību un tiek veikta izmeklēšana;

19.2.3. ja dati ir nepieciešami strīda vai sūdzības pienācīgai izskatīšanai;

19.2.4. ja nepieciešams izveidot datu rezerves kopiju vai līdzīgiem mērķiem;

19.2.5. ja pastāv citi tiesiski pamati.

 

20. Sīkdatnes

20.1. Sīkdatnes ir mazi teksta faili, kurus apmeklētās tīmekļa vietnes saglabā Jūsu datorā. Tie tiek izmantoti tīmekļa vietnes darbības nodrošināšanai, kā arī informācijas sniegšanai vietnes īpašniekam.

20.2. Šī vietne var iestatīt šādas sīkdatnes:

20.2.1. Funkcionālās sīkdatnes. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai Jūs varētu pārvietoties vietnē un izmantot tās funkcijas. Bez šīm sīkdatnēm mēs nevaram nodrošināt Jūsu pieprasītos pakalpojumus, piemēram, iepirkumu groza darbību.

20.2.2. Google Analytics sīkdatnes. Šīs sīkdatnes tiek izmantotas, lai iegūtu informāciju par mūsu mājaslapas apmeklējuma statistiku. Šo informāciju mēs izmantojam, lai uzlabotu vietnes darbību un reklāmas efektivitāti.

20.2.3. Mērķētas reklāmas rīku sīkdatnes. Tās tiek izmantotas, lai uzlabotu reklāmu efektivitāti un rādītu Jums interesējošas reklāmas.

20.2.4. Trešo pušu pakalpojumu sniedzēju sīkdatnes. Sīkdatnes var iestatīt šādi trešo pušu pakalpojumi, kas tiek izmantoti šajā mājaslapā: Facebook “Patīk” poga, YouTube video, [citi pakalpojumi]. Dažas no šīm sīkdatnēm var sekot Jūsu aktivitātēm citās tīmekļa vietnēs, un mums nav kontroles pār tām, jo tās nav iestatījusi mūsu mājaslapa.

20.3. Lai atteiktos no sīkdatnēm, Jūs varat izmantot pārlūkprogrammas privāto pārlūkošanas režīmu (privātais logs, inkognito režīms, InPrivate logs). Visi šajā režīmā saglabātie sīkfaili tiek dzēsti, kad aizverat pārlūkprogrammas logus. Lai atteiktos no informācijas vākšanas mērķētai reklāmai, varat izmantot rīkus Your Online Choices vai YourAdChoices. Par sīkdatņu dzēšanu Jūs varat uzzināt vairāk šeit: (https://www.aboutcookies.org/). Informējam, ka sīkdatņu dzēšana var ietekmēt mūsu interneta veikala lietošanas pieredzi.

20.4. Attiecībā uz “funkcionālajām” sīkdatnēm lietotāja piekrišana nav nepieciešama, jo tās nodrošina pilnvērtīgu un nepārtrauktu mūsu mājaslapas satura attēlojumu, kas ļauj Jums pieteikties vietnē un saņemt atbilstošu pārlūkošanas un tiešsaistes pieredzi.

Galdiņu rezervācija